Thursday, October 29, 2015

Babies Blink Coffee by Lyanaz Beauty Care


Seller Says

Hari Raya Hidangkan KOPI untuk tetamu?! Boleh
ke?
KOPI luar biasa TETAMU pasti suka. Pastinya boleh
dengan KOPI keluaran LYANAZ BEAUTY CARE

BABIES BLINK COFFEE; BY LYANAZ
BEAUTY CARE
###########################################
Semestinya produk terhangat 2015!!
*
Kulit yang Lembut, Selembut Baby
* Kulit yang lebih Cerah
* Tona Kulit yang Lebih Sekata
*
Sihat Secara Dalaman
* Dengan Hanya Meminum Secawan BABIES BLINK
COFFEE
Jom amalkan dan dapatkan hasil yang diingini
selama ini.
 Babies blink Coffee 15 in 1 ( kotak pek baru ).
1 kotak 15 sachet.
Rm 40.00 sm/ Rm 45.00 ss.
RM7 for postage.

 Kata kawan saya,

"Sekali dah minum Babies blink coffee ni, I takkan bertukar kepada yang lain."

              Ketika itu saya tak terpengaruh pun...Ala...kopi aje pun...Tetapi bila tengok gambar kopi yang macam sedap je tu, sayapun teringin mencuba.Lagipun harganya murah dan mampu beli.Tambahan pula , kata Datin Lyanaz, Babies blink coffee ni sesuai diminum bila-bila masa sahaja kita mahu.

              Kali pertama saya minum, tak rasa apa-apapun.Alahai...rasa kopi biasa aje...lebih baik saya beli indocafe kat kedai aje.Kerana tak suka pekat,saya hanya menggunakan setengah sachet coffee babies blink untuk satu gelas.Ketika itu bulan puasa.So, saya ambil hanya sekali sehari.Itupun kadang ambil,kadang tidak.

              Dalam masa tiga kali minum kopi ni, saya rasa kulit saya lembut semacam.Bila sudah seminggu,konon tanya encik suami.Tapi Adan kata "perasaan awak aje tu...biasa aje.Psikologi orang yang makan supplement memang perasan kulit cantik gebu,percaya sangat dengan testimoni."

              Kebetulan seminggu lepas minum, saya balik kampung beraya.Mintak pandangan adik beradik semua.Wah...mereka kata kulit saya rasa lembut.Seronoknya... Akhirnya anak-anak pula menegur kulit saya rasa lembut.Tak syak lagi .Ini semua kerana Babies blink coffee 15 in 1 .Selepas minum kopi ini dalam 10 paket, Encik suami terpaksa mengaku akhirnya.Kulit saya memang rasa lembut dan licin.Ehem!Hahaha...

             Akhirnya saya buka semula info tentang Babies blink coffee 15 in 1  ni.Coffee Babies Blink ni di adun dengan menggunakan Serbuk Mutiara dan mempunyai 15 Khasiat yang Tersimpan ....sebab itu ia disebut sebagai 15 in 1.



 Kelebihan Babies blink coffee 15 in 1 :

~ Melembutkan dan mencerahkan kulit secara menyeluruh dengan sekata.
~ Melembut, menghalus dan menggebukan kulit seluruh badan
~ Membaiki tekstur kulit agar tampak bersinar, cerah dan gebu dalam masa yang singkat.
 ~Menganjal dan melembabkan kulit .
~ Merawat kulit berparut, berjerawat serta kering.
~ Mengurangkan kedutan dan garis-garis halus.
~ Menghilangkan eyebag.
~ Mengecilkan liang pori kulit.
~ Menguatkan sistem imunisasi badan agar kekal aktif bertenaga.
~ Menghilangkan rasa mengantuk atau letih lesu.

 Cara pengambilan Babies blink coffee :
~ Amalkan 2 Kali sehari,sebelum sarapan dan sebelum tidur.
~ Pengambilan pada waktu perut kosong membolehkan penyerapan nutrisi secara maksima.
~ Banyakkan minum air bersih untuk mempercepatkan proses detox / pembuangan toksin di dalam badan.

             Coffee babies blink di siang hari...lebih bertenaga dan cantik dalaman serta luaran...utk 1 gelas ni lyanaz letak 2 sachet...dan ais....mmg kaw2 sodap.....try x caya....main panas pun kulit x burn...x caya try lorrrr....
Kandungan Babies blink coffee :

~ Serbuk Mutiara, L-Cysteine Hydrochcloride Monohydrote, Calcium, Ekstrak Habbatussauda, Ekstrak Betik, Ekstrak Anggur, Avocado, Tomato, Vitamin C, Marine Collagen, Kopi Arabic, Krimer Bukan Tenusu, Gula
Saya dah cuba...Kalau korang nak cuba,

HUBUNGI SMS/WHATSAPP 017-5188 661

No comments:

Post a Comment